• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Verzendproces

Gratis en snelle bezorging

Als u voor 17:00 uur uw bestelling plaatst, wordt uw bestelling dezelfde (werk)dag nog GRATIS verzonden. Dit betekent dat wij de bestelling dan hebben overgedragen aan onze verzendpartner PostNL. In de meeste gevallen is uw bestelling de volgende dag al in huis. Tijdens drukke periodes doet PostNL er wel eens langer over, ongeveer 1-2 werkdagen. Bestellingen naar België doen er doorgaans iets langer over; vaak 2-3 werkdagen. Bestellingen op vrijdagen na 17:00 uur en die tijdens het gehele weekend worden gedaan, worden op dinsdag bezorgd.

Bezorging PostNL

Wij handigen alle bestellingen aan PostNL over. Niemand thuis? Geen probleem! Het zijn namelijk altijd pakketjes die door de brievenbus passen en hier hoeft niemand voor thuis te blijven. 

Gratis verzending

Alle bestellingen worden GRATIS verzonden. 

 

Retourproces

Verkeerd product ontvangen?

Onze excuses voor dit ongemak. In dit geval is het belangrijk dat u direct contact met ons opneemt. Wij lossen het probleem dan spoedig voor u op!

Bestelling retourneren?

Niet tevreden? Vervelend om te horen maar geen probleem. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na herroeping retourneren. Het volledige orderbedrag krijgt u terug middels de door u gekozen betaalmethode. 

Met als voorwaarde dat het product ongebruikt en in de originele verpakking zit. 

Volg de volgende stappen om je retour in goede orde af te handelen:

  1. Graag het retour formulier volledig invullen, zodat wij uw retour kunnen linken voor een goede afhandeling.

  2. U kunt de artikelen die u wil retourneren samen met het retourformulier in dezelfde verpakking/envelop naar ons terugsturen naar onderstaand adres;

YPCd
t.a.v. Retourneren
Burgumerdaam 18
9251GD BURGUM
Nederland

* Vermeld altijd uw ordernummer in of op de envelop*

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. De retourzending kunt u per brievenbus post versturen en in een willekeurige brievenbus op straat drukken. Is uw pakket te groot voor de brievenbus? Stuur het dan terug als pakketpost en lever deze in bij een PostNL servicepunt. 

Is uw bestelling beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij het direct voor u op kunnen lossen. 

Bestelling omruilen?
Natuurlijk is het mogelijk om uw bestelling te ruilen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Wat gebeurt na het opsturen van de retour?
Zodra wij uw retour ontvangen en verwerkt hebben, brengen wij u hier via de mail van op de hoogte. Wanneer wij het product in ongebruikte en in originele verpakking ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 14 na ontvangst terugstorten, via de door u gekozen betaalwijze.